sâmbătă, 4 octombrie 2014

September 2014 Favorites!



Nici acum nu imi vine sa cred ca deja a trecut luna septembrie. Parca ieri era august si aveam atatea ganduri pentru noi postari. De data aceasta, am revenit tot cu favoritele lunii si pot sa va spun ca produsele pe care le-am folosit nu m-au dezamagit.



1. Deodorant Dove- acest deodorant este wow! In general, folosesc varianta original, dar si aceasta imi place mult.

2. Nyx Blush- eu am nuanta PB01 Mocha. Initial l-am cumparat pentru a face o comparatie intre el si cel de la Mac. Pot sa va spun ca este unul dintre blush-urile mele preferate si sigur voi mai achizitiona si alte nuante.

3. Rimmel London Wake me up Concealer- mi-am propus sa il termin, dar pot sa va marturisesc ca isi merita fiecare banut.

4. Elf Tone Correcting Powder- o pudra foarte buna, nu incarca tenul si lasa un aspect natural. Singurul dezavantaj este faptul ca se termina mult prea repede.

5. Farmec Balsam dupa Depilare- da, acesta este un balsam minune! Este al doilea produs de acest gen pe care il incerc si sincer m-a fascinat. Dupa ce ma epilez, il aplic si micile bubite dispar. Ce imi place cel mai mult este faptul ca hidrateaza in acelasi timp.

6. Loreal Volume Milion Lashes- pentru ca am ochii albastrii, eu am aceasta varianta. Un rimel bun, cu siguranta il voi recumpara.

7. Elmiplant Crema Hidratanta Anti-imperfectiuni- aceasta a fost descoperirea lunii. Un produs ieftin, care chiar isi face treaba. Pentru mine a functionat de minune. Costa in jur de 12 lei.

8. Bioderma Gel de curatare- e ok, dar are miros a spuma de ras si ma cam deranjeaza.



Acestea au fost favoritele mele din aceasta luna si curand o sa revin cu un review.
Voi ce favorite ati avut luna aceasta?

12 comentarii:

  1. Si mie imi place rimelul L'Oreal si cred ca il recumpar imediat cum se terminat.E minunat!

    http://forthesakeofmakeup.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu l-am cumparat la 20 si ceva de lei de prin Carrefour, de-as mai prinde asa oferta :)))

      Ștergere
  2. n-am folosit nic de pe aici in afara de deodorantul Dove, care ma incanta de fiecare data cand vine toamna, dar rimelul L'Oreal l-as incerca! Blush nu folosesc, inca n-am descoperit exact cu ce se mananca :D corector am si eu unul de la Oriflame, dar cred ca ma mai tine vreun an-2 :D ai follow de la mine, abia astept sa mai vad postari de la tine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc frumos de vizita :) si eu mi-am cumparat zilele astea corectorul the one de la oriflame si cred ca va fi favoritul meu. curand voi reveni cu noi postari. pupici :*

      Ștergere
  3. Deodorantul de la dove (la mine in varianta invisible sau cum se numeste) si balsamul de dupa epilare sunt printre pereferatele mele. Vreau si eu blush-uri de la NYX :)))
    E draguta postarea!
    Kisses :*

    http://andrabeautyblog.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca si tie iti place balsamul dupa epilare! Blush-urile Nyx chiar sunt geniale :)) Abia astept sa mai pun o comanda la ei.
      Multumesc pentru vizita! :* Kisses

      Ștergere
  4. Wow , mi a placut foarte mult postarea ta mai ales acele poze de la inceput , super de acum te voi urmarii mai des mersi ca mi ai dat blogul tau

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc :) Si eu astept articole noi de la tine. Kisses!

      Ștergere
  5. Anticearcanul de la Rimmel e printre preferatele mele. Imi doresc foarte mult sa incerc pudra de la Elf, o vad foarte des pe youtube, laudata fiind :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi place tare mult anticearcanul de la Rimmel :) Cat despre pudra, e foarte foarte buna! Cu siguranta una dintre preferatele mele. Din pacate, se termina foarte repede.
      Kisses :*

      Ștergere
  6. Ma tenteaza si pe mine pudra de la Elf, am tot auzit ca e buna :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie imi place foarte mult, ramane favorita mea! Are si un pret accesibil, mai ales daca prinzi o reducere (ultima data am cumparat-o cu 16 lei). Singurul dezavantaj e ca se termina repede daca o folosesti zi de zi.
      Kisses :*

      Ștergere