marți, 7 octombrie 2014

[Review] Blush Nyx!

 A trecut mai bine de o lună de când îmi doream să scriu acest articol! Sunt atât de entuziasmată să vorbesc despre acest blush de la Nyx! Recunosc, nu am prea multe produse de la ei și în acest moment mi-aș dori să încerc cât mai multe.



 Primul lucru pe care vreau să vi-l spun este faptul că am cumpărat acest blush pentru că mi-am dorit să îl compar cu cel de la Mac, așa că am ales aceeași nuanță și anume PB01 MOCHA. 




Cu ceva timp în urmă nu mă uitam deloc la blush-uri, cred că erau printre singurele produse de makeup pe care le ocoleam și acest lucru se întâmpla deoarece aveam impresia că nu știu să îl aplic corect și nu îmi doream să arat ca acele doamne sau domnișoare care îl foloseau în exces.

De cele mai multe ori, înainte de a cumpăra un produse de makeup citesc câteva păreri să văd dacă merită. Auzisem de acest blush-uri din mai multe părți, așa că am zis să încerc unul și apoi dacă va fi îmi voi comanda și alte nuanțe.


Mi-a plăcut inclusiv ambalajul, unul simplu și drăguț, dar în același timp elegant.

Nyx Powder Blush este perfect pentru utilizarea de zi de zi, se aplică ușor și e nevoie de o cantitate foarte mică. Este foarte pigmentat și în același timp se vede natural.





Eu vă recomand cu drag să încercați blush-urile de la Nyx, au și un preț avantajos. Eu l-am comandat de pe themakeupshop și costă doar 28 lei.

Voi le-ați încercat? Cum vi se par?

Vă tentează?

12 comentarii:

  1. eu n-am folosit un blush in viata mea, trebuie sa recunosc! inca ma mai chinui la capitolul tus. le iau pe rand...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am renuntat la tus, mi-e foarte greu, niciodata nu reusesc sa il aplic cum trebuie! Prefer cel tip carioca sau sfantul fard negru :)) Dar cu blush-urile m-am obisnuit, e foarte usor. Multumesc de vizita :D

      Ștergere
  2. Frumoasa culoarea e numai buna pentru anotimpul asta. Inca nu am nimic de la NYX, dar urmeaza...
    Te pup!
    Andreea
    http://andreeasbeautychoice.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi place mult nuanta si cred ca se potriveste de minune acestui sezon! Nici eu nu am prea multe de la ei, dar curand cred ca o sa pun o comanda MARE MARE :))
      Kisses :*

      Ștergere
  3. Ah, îmi doresc și eu tare mult un blush de la NYX dar mereu amân achiziționarea lui. ;))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa faceam si eu, dar acum chiar imi doresc mai multe nuante de la ei :))
      Multumesc pentru vizita :)
      Kisses :*

      Ștergere
  4. Ca si tine, si eu evitam blush-urile. Acum imi doresc minim 3. :)))) Si asta e foarte, foarte dragut. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu am decat 3 blush-uri si toate aproape in aceeasi nuanta :)) Am unul de la Mac, unul de la Maybelline si acesta :) As mai incerca tot de la Nyx si alte nuante.
      Multumesc pentru vizita!

      Ștergere
  5. Nu am incercat aceste blush-uri Nyx, dar, dupa cum stii, le am ca favorite pe cele crema ale aceluiasi brand! De altfel, Nyx-ul are multe produse tare tentante; rujurile sunt si ele minunate!

    Pupicei, Andra! :)
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am auzit ca rujurile de la Nyx sunt geniale! Abia astept sa mai pun o comanda la ei!
      Kisses :*

      Ștergere
  6. Ce bine arată, e de luat în calcul! :D Poate la următoare comandă pe site îl pun și pe el în coș.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie imi place enorm! Desi are nuanta asemanatoare cu cel de la Mac, tot spre el intind mana :)) Eu mai vreau multe nuante.
      Kisses :*

      Ștergere