luni, 13 octombrie 2014

[Review] The One Illuskin Concealer!

Astăzi vreau să vă povestesc despre un produs pe care mi l-am cumpărat recent și cum titlul spune, vom vorbi despre corectorul din gama The One de la Oriflame. Nu am mai făcut o comandă la Oriflame de foarte mult timp, dar am fost tare curioasă să le încerc noua gamă, așa că mi-am cumpărat fondul de ten și corectorul.



Este disponibil în 3 nuanțe: Fair Light, Nude Pink, Nude Beige. Eu mi-am ales nuanța Fair Light și pot să vă spun că mi se potrivește de minune! 


Ambalajul este simplu și elegant, asemănător corectorului Healthy Myx de la Bourjois. Are 10 ml și sunt sigură că mă va ține mult timp. Textura lui este cremoasă și ușor de aplicat.

Are o acoperire medie și de aceea nu îl recomand persoanelor cu cearcăne puternice. Are un aspect natural și nu încarcă tenul. Ce am observat e că acoperă foarte bine și roșeața.

 -Cum arată corectorul pe ten fără niciun alt produs aplicat-

Nu am găsit niciun dezavantaj acestui corector și pot să vă spun că eu l-am cumpărat din campania trecută cu doar 6 lei. Bună afacere, nu?
 Prețul întreg este 18,90 lei. 

Eu personal sunt mulțumită de acest produs!

Voi l-ați încercat? 
Vă tentează?



3 comentarii:

  1. Și mie-mi place foarte mult, e neașteptat de bun pentru prețul atât de mic.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intr-adevar, e foarte bun! Daca voi mai avea ocazia, il voi recumpara.
      Multumesc pentru vizita! Kisses :*

      Ștergere
  2. Si eu il am dar mie nu mi s a potrivit nuanta asa ca l am dat mamei mele carei ii place foarte mult , am fost uimita sa vad ce bine arata cu el pe ten.

    RăspundețiȘtergere